Close Cookie Popup
Cookies European Union
Cookie-urile ne
îndulcesc viața
Acceptând stocarea cookie-urilor, experiența ta e mult mai sigură și optimizată pentru preferințele tale.
Află mai multe din Politica Cookies
Accept cookie-urile
Setări cookie
Setări Cookies
Close Cookie Preference Manager
Setări Cookies
Atunci când vizitezi website-uri, acestea pot stoca sau prelua date în browser-ul tău. Această stocare adesea este necesară pentru funcționarea de bază a website-ului. Stocarea poate fi făcută în scopuri de marketing, analiză și personalizare a site-ului, cum ar fi stocarea preferințelor. Confidențialitatea este importantă pentru noi, așa că ai opțiunea să dezactivezi anumite tipuri de stocare ce nu sunt necesare la funcționarea de bază a site-ului. Blocarea anumitor categorii îți poate impacta experiența pe site. Află mai multe din Politica de cookies
Cookie-uri strict necesare (Mereu active)
Acestea sunt obligatorii pentru a permite funcționarea de bază a website-ului.
Accept toate cookie-urile
Accept setările
Setări Cookies
  • Scor Fico
  • Credite
  • Pentru companii
  • Blog
  • Contact
Descarcă Volt

Întrebări frecvente

Toate
Comunitate
Securitate și Acces
Scor FICO
Invitații

Securitate și Acces

Cum îmi fac cont în Volt?

Pentru a-ți ușura procesul de înregistrare, oferim conectarea directă prin Facebook și Google. Odată ce selectezi opțiunea dorită, va trebui să-ți introduci numărul de telefon. Vei primi apoi un cod de validare prin SMS cu care vei putea finaliza înregistrarea.

Ce fac dacă nu primesc codul de validare prin SMS?

În mod obișnuit, vei primi SMS-ul cu codul de validare la câteva secunde după introducerea numărului de telefon. Dacă acest lucru nu se întâmplă, selectează opțiunea “Retrimite” pentru a primi un nou cod. În situații excepționale, îți recomandăm să ieși din aplicație și să încerci din nou în câteva minute. Acestea se vor întâmpla rar și te asigurăm că lucrăm în permanență pentru a elimina orice erori.

Ce se întâmplă dacă am uitat PIN-ul?

Dacă introduci PIN-ul greșit de 3 ori la rând, va trebui să aștepți încă 20 de secunde până vei putea încerca din nou. În cazul în care nu-ți mai aduci aminte PIN-ul deloc, există soluția resetării acestuia.
În acest caz, vei primi un cod prin SMS, pe care-l poți folosi pentru a intra în aplicație. Pentru securitatea ta, această metodă va duce la ștergerea cardurilor tale din Volt. Asta înseamnă că va fi necesar apoi să le adaugi din nou în aplicație.

‍

Îmi pot folosi același cont Volt și pe alte dispozitive?

Da, Volt funcționează pe telefoane și tablete care oferă suport pentru Google Play și App Store, cu condiția să ai mereu ultima versiune instalată. Îți recomandăm acest lucru pentru ca tu să ai parte de o experiență optimă în aplicație - rapidă, eficientă și lipsită de erori.

Cum pot să-mi șterg contul din aplicație?

De acum poți iniția ștergerea contului direct din aplicație în secțiunea Setări - Cont și date personale - Opțiuni privind contul - Ștergere cont. Ștergerea contului se va efectua după 30 zile, timp în care poți reveni și anula această solicitare.Ștergerea contului înseamnă că toate datele tale vor fi șterse și nu vei mai putea restabili datele despre transferuri sau despre scor. Doar în Volt poți stoca date mai vechi de 5 ani de la Biroul de Credit. Această acțiune nu poate fi anulată.

  • Aplicația
  • Scor FICO
  • Credite
  • Shopping
  • Recomandă Volt
  • Întrebări frecvente
  • Pentru companii
  • Marketplace împrumuturi
  • Carduri de loialitate
  • Devino partener
  • Despre noi
  • Politica de confidențialitate
  • Protejează-ți datele
  • Termeni și condiții
  • Contactează-ne
  • Din blog
  • Cum să economisești bani – 10 metode simple și eficiente pentru a strânge economii
    Ce înseamnă raportarea negativă la Biroul de Credit?
    Totul despre Scorul FICO – Ce este, cum se calculează și cum îl îmbunătățești
  • Vezi toate articolele
© 2025 Volt Finance. Toate drepturile rezervate.

solutionarea online a litigiilor