Întrebări frecvente
Securitate și Acces
Cum îmi fac cont în Volt?
Pentru a-ți ușura procesul de înregistrare, oferim conectarea directă prin Facebook și Google. Odată ce selectezi opțiunea dorită, va trebui să-ți introduci numărul de telefon. Vei primi apoi un cod de validare prin SMS cu care vei putea finaliza înregistrarea.
Ce fac dacă nu primesc codul de validare prin SMS?
În mod obișnuit, vei primi SMS-ul cu codul de validare la câteva secunde după introducerea numărului de telefon. Dacă acest lucru nu se întâmplă, selectează opțiunea “Retrimite” pentru a primi un nou cod. În situații excepționale, îți recomandăm să ieși din aplicație și să încerci din nou în câteva minute. Acestea se vor întâmpla rar și te asigurăm că lucrăm în permanență pentru a elimina orice erori.
Ce se întâmplă dacă am uitat PIN-ul?
Dacă introduci PIN-ul greșit de 3 ori la rând, va trebui să aștepți încă 20 de secunde până vei putea încerca din nou. În cazul în care nu-ți mai aduci aminte PIN-ul deloc, există soluția resetării acestuia.
În acest caz, vei primi un cod prin SMS, pe care-l poți folosi pentru a intra în aplicație. Pentru securitatea ta, această metodă va duce la ștergerea cardurilor tale din Volt. Asta înseamnă că va fi necesar apoi să le adaugi din nou în aplicație.
Îmi pot folosi același cont Volt și pe alte dispozitive?
Da, Volt funcționează pe telefoane și tablete care oferă suport pentru Google Play și App Store, cu condiția să ai mereu ultima versiune instalată. Îți recomandăm acest lucru pentru ca tu să ai parte de o experiență optimă în aplicație - rapidă, eficientă și lipsită de erori.
Cum pot să-mi șterg contul din aplicație?
De acum poți iniția ștergerea contului direct din aplicație în secțiunea Setări - Cont și date personale - Opțiuni privind contul - Ștergere cont. Ștergerea contului se va efectua după 30 zile, timp în care poți reveni și anula această solicitare.Ștergerea contului înseamnă că toate datele tale vor fi șterse și nu vei mai putea restabili datele despre transferuri sau despre scor. Doar în Volt poți stoca date mai vechi de 5 ani de la Biroul de Credit. Această acțiune nu poate fi anulată.