Close Cookie Popup
Cookies European Union
Cookie-urile ne
îndulcesc viața
Acceptând stocarea cookie-urilor, experiența ta e mult mai sigură și optimizată pentru preferințele tale.
Află mai multe din Politica Cookies
Accept cookie-urile
Setări cookie
Setări Cookies
Close Cookie Preference Manager
Setări Cookies
Atunci când vizitezi website-uri, acestea pot stoca sau prelua date în browser-ul tău. Această stocare adesea este necesară pentru funcționarea de bază a website-ului. Stocarea poate fi făcută în scopuri de marketing, analiză și personalizare a site-ului, cum ar fi stocarea preferințelor. Confidențialitatea este importantă pentru noi, așa că ai opțiunea să dezactivezi anumite tipuri de stocare ce nu sunt necesare la funcționarea de bază a site-ului. Blocarea anumitor categorii îți poate impacta experiența pe site. Află mai multe din Politica de cookies
Cookie-uri strict necesare (Mereu active)
Acestea sunt obligatorii pentru a permite funcționarea de bază a website-ului.
Accept toate cookie-urile
Accept setările
Setări Cookies
  • Scor Fico
  • Credite
  • Pentru companii
  • Blog
  • Contact
Descarcă Volt

Întrebări frecvente

Toate
Comunitate
Securitate și Acces
Scor FICO
Invitații

Invitații

Cum invit prieteni în Volt?

Simplu. 1. Intră în contul tău din aplicație și selectează Invită-ți prietenii. Apasă Invită din dreptul persoanei pe care vrei s-o inviți, din lista ta de contacte. Prietenul tău va primi instant un SMS cu un link personalizat de instalare a aplicației.2. Intră în contul tău din aplicație și selectează Invită-ți prietenii. Alege Whatsapp sau Messenger pentru a selecta prietenii pe care vrei să-i inviți pe aceste canale. Sau apasă Copiază link și trimite link-ul de instalare a aplicației pe oricare altă platformă de socializare.

Cum îmi dau seama dacă prietenii mi-au acceptat invitația?

Odată ce un prieten și-a instalat aplicația prin link-ul trimis de tine și își va verifica scorul, vei primi o notificare care te va anunța că persoana respectivă este acum în Volt. Apasă pe notificare și deschide direct fereastra prin care inițiezi chat-ul cu persoana respectivă.

De ce nu am primit acces în Volt Premium, deși am invitat cel puțin un prieten?

Cel mai probabil, prietenii invitați fie nu și-au instalat Volt, fie l-au instalat, însă nu și-au aflat și scorul. Ia legătura cu ei și asigură-te că și-au interogat și scorul după ce au instalat aplicația.Se poate întâmpla, în unele cazuri, ca o persoană să nu-și poată afla scorul, din diverse motive. Fie nu au încă un istoric de creditare pentru că sunt prea tinere, fie este necesar să-și actualizeze datele la Biroul de Credit. În cazul din urmă, datele pot fi actualizate foarte simplu, direct pe site-ul Biroului de Credit sau luând legătura cu banca emitentă a ultimului credit.

  • Aplicația
  • Scor FICO
  • Credite
  • Shopping
  • Recomandă Volt
  • Întrebări frecvente
  • Pentru companii
  • Marketplace împrumuturi
  • Carduri de loialitate
  • Devino partener
  • Despre noi
  • Politica de confidențialitate
  • Protejează-ți datele
  • Termeni și condiții
  • Contactează-ne
  • Din blog
  • Cum să economisești bani – 10 metode simple și eficiente pentru a strânge economii
    Ce înseamnă raportarea negativă la Biroul de Credit?
    Totul despre Scorul FICO – Ce este, cum se calculează și cum îl îmbunătățești
  • Vezi toate articolele
© 2025 Volt Finance. Toate drepturile rezervate.

solutionarea online a litigiilor