Contactează-ne

Ai nevoie de ajutor ca să-ți configurezi contul, să-ți verifici scorul FICO sau ai nevoie de suport în ceea ce privește transferurile instant?

Ne poți apela de luni până vineri, între 9.00-17.00, la numărul 0773 308 689 sau ne poți scrie oricând un email la adresa suport@volt.ro

Urmărește-ne

Your message has been submitted.
We will get back to you within 24-48 hours.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Întrebări frecvente

Carduri

Cum adaug un card în Volt?

Simplu. Trebuie doar să intri pe profilul tău și să dai click pe ‘Cardurile Mele’. Acolo vei vedea un link către rubrica ‘Adaugă Card’, unde va trebui să introduci datele cardului tău. Cardul va fi validat instant prin 3D Secure conform Directivei PSD 2. Pentru verificare, vom bloca temporar suma de 1 leu de pe cardul tău, sumă care îți va fi returnată apoi după validare

Ce tipuri de carduri sunt acceptate?

Acceptăm orice carduri de debit sau de credit emise pe numele persoanelor fizice. Dacă ai un card emis de către o entitate juridică, cum ar fi un card de business, acesta va fi respins de către aplicație. Sunt acceptate toate cardurile emise cu BIN românesc.

De ce nu-mi acceptă cardul în aplicație?

Pentru a putea iniția operațiuni în Volt, este esențial să-ți adaugi un card valid în aplicație. Asta înseamnă că: trebuie să ai cel puțin 1 leu pe card, pentru confirmarea lui (îți vom bloca această sumă pentru a vedea dacă ești deținătorul cardului; ea îți va fi restituită după confirmare) cardul selectat nu trebuie să fie expirat (verifică data de expirare în partea de jos a cardului) cardul introdus trebuie să fie unic (dacă datele sale au mai fost introduse de către altă persoană înainte, va fi respins de aplicație)

Câte carduri pot să-mi introduc în aplicație?

Nu există o limită prestabilită. Poți adăuga câte carduri ai nevoie în Volt.

Pot trimite bani și către un card de credit?

Da, poți trimite bani către orice card de credit din România. Există însă situații în care transferul nu va fi instant, ci va dura în jur de 2-3 zile lucrătoare, depinzând de banca emitentă a cardului de credit. Pentru mai multe detalii te rugăm să te adresezi băncii emitente înainte de a iniția primul transfer către un card de credit.

Transferuri

Pot trimite bani și cuiva care n-are Volt?

Da, iar aceștia vor fi procesați la fel care orice alt transfer. Destinatarul trebuie doar să-și instaleze aplicația și să-și introducă un card valid pentru a-i primi.

Funcționează transferurile către Revolut ?

Da, cu mențiunea că pentru a garanta realizarea transferurilor instante către Revolut, este bine să ai un card virtual Revolut emis după data de 01.10.2019. În caz contrar, transferurile vor funcționa oricum, dar pot dura câteva zile până se confirmă.

Limite și comisioane

Nu există încă întrebări în această categorie

Planuri

Nu există încă întrebări în această categorie

Invitații

Nu există încă întrebări în această categorie

Scor FICO

Nu există încă întrebări în această categorie

Securitate și Acces

Nu există încă întrebări în această categorie

1. Cum adaug un card în Volt?

Simplu. Trebuie doar să intri pe profilul tău și să dai click pe ‘Cardurile Mele’. Acolo vei vedea un link către rubrica ‘Adaugă Card’, unde va trebui să introduci datele cardului tău. Cardul va fi validat instant prin 3D Secure conform Directivei PSD 2. Pentru verificare, vom bloca temporar suma de 1 leu de pe cardul tău, sumă care îți va fi returnată apoi după validare

De ce nu-mi acceptă cardul în aplicație?

Pentru a putea iniția operațiuni în Volt, este esențial să-ți adaugi un card valid în aplicație. Asta înseamnă că:

  • trebuie să ai cel puțin 1 leu pe card, pentru confirmarea lui (îți vom bloca această sumă pentru a vedea dacă ești deținătorul cardului; ea îți va fi restituită după confirmare)
  • cardul selectat nu trebuie să fie expirat (verifică data de expirare în partea de jos a cardului)
  • cardul introdus trebuie să fie unic (dacă datele sale au mai fost introduse de către altă persoană înainte, va fi respins de aplicație)

Se acceptă și carduri internaționale?

Momentan nu. Volt lucrează doar cu carduri emise în România. Aici se încadrează inclusiv cardurile Revolut și Monese emise cu BIN-uri românești.

Toate cardurile Revolut si Monese sunt acceptate?

Marea majoritate a cardurilor Revolut/Monese sunt utilizabile în Volt. Singurele care vor fi respinse sunt cele emise cu BIN-uri străine. În cazul în care cardul tău fizic de la Revolut este emis în străinătate, poți emite gratuit un card virtual cu BIN românesc direct din aplicația Revolut. BIN-ul românesc va permite transferul rapid prin Volt

Ce tipuri de carduri sunt acceptate?

Acceptăm orice carduri de debit sau de credit emise pe numele persoanelor fizice. Dacă ai un card emis de către o entitate juridică, cum ar fi un card de business, acesta va fi respins de către aplicație. Sunt acceptate toate cardurile emise cu BIN românesc.

Câte carduri pot să-mi introduc în aplicație?

Nu există o limită prestabilită. Poți adăuga câte carduri ai nevoie în Volt.

Pot trimite bani și către un card de credit?

Da, poți trimite bani către orice card de credit din România. Există însă situații în care transferul nu va fi instant, ci va dura în jur de 2-3 zile lucrătoare, depinzând de banca emitentă a cardului de credit. Pentru mai multe detalii te rugăm să te adresezi băncii emitente înainte de a iniția primul transfer către un card de credit.