Despre Volt – Transfer Instant de Bani

Ce este Volt?

Volt este alternativa ta de Mobile Banking pentru transfer de bani instant dintr-un cont în altul online, chiar și între bănci diferite. Volt – Transfer Instant de Bani este aplicația cu cele mai mici comisioane pentru transferuri bancare între carduri emise în România.

Acum poți trimite sau primi bani doar cu numărul de telefon, oriunde în România, fără să-ți creezi un alt cont bancar. Cu Volt poți transfera bani fără să îți creezi un alt cont bancar decât cele pe care le ai deja.

Poți să transferi bani inclusiv către prietenii care încă nu aplicația instalată – vor primi o notificare să-și descarce Volt – Transfer Instant de Bani, iar banii vor fi disponibili după ce își activează contul.

De unde descarc Volt – Transfer Instant de Bani?

În funcție de sistemul de operare al smartphone-ului tău (Android sau iOS), poți descărca Volt – Transfer Instant de Bani, din Google Play sau App Store. Pentru device-urile Android, este necesar să ai instalată cel puțin versiunea 5, iar pentru iOS – cel puțin versiunea 9.

Cât dureaza un transfer bancar?

Indiferent de bancă, tipul de card, ziua săptămânii sau ora la care vrei să faci o tranzacție, Volt – Transfer Instant de Bani este de ajutor. Transferurile prin Volt sunt posibile atât cu cardurile Mastercard, cât și cu cele Visa. Transferul de pe un card pe alt card este acum instant* cu Volt!

*Există situații excepționale în care transferurile prin anumite carduri pot întâmpina, punctual, întârzieri de până la 48 de ore.

Care este moneda folosită în Volt?

Moneda tuturor transferurilor de bani este leu românesc (RON), iar în cazul în care cardul introdus de tine este în altă monedă, conversia se face la cursul băncii emitente.

Cum validez cardul bancar pentru transfer de bani instant?

De ce să adaug un card?

Volt – Transfer Instant de Bani este aplicația cu care poți să primești sau să transferi bani instant, la orice oră, folosind orice card emis de o bancă din România.

Pentru că este o aplicație cu care faci transferuri de bani online, în Volt este necesar să introduci cel puțin un card valid*.

*Ce înseamnă, în Volt, card valid:

  • cardul să nu fie expirat
  • cardul să fie setat ca principal (adică cel preferat, de pe care vrei să trimiți sau pe care vrei să primești, de obicei, bani)
  • să ai cel puțin 2 lei pe card, pentru confirmarea lui (îți vom bloca o sumă între 1 și 2 lei pentru a vedea dacă ești deținătorul cardului; această suma îți va fi restituită după confirmare)

Cum adaug un card?

Pentru a-ți adăuga un card, mergi în Meniu (pictograma din stânga sus) → apoi în secțiunea Cardurile mele → urmează instrucțiunile care apar pe ecranul telefonului tău pentru a-ți introduce cardurile și pentru a le valida. După aceea, poți să dai start transferurilor!

Dacă întâmpini dificultăți în procesul de adăugare a cardului, asigură-te că:

  • serviciul „e-commerce” este activat de către banca emitentă a cardului tău
  • ai introdus corect datele cardului
  • ai cel puțin 2 lei în cont – îți vom bloca o sumă între 1 și 2 lei, ca măsură de siguranță. În momentul în care ai confirmat cardul, suma oprită ți se va restitui integral.

Erori frecvente la adăugarea cardului

Dacă primești o eroare de card, verifică următoarele scenarii:

  • Ai cel puțin 2 lei pe card?
  • Este prima dată când se adaugă în aplicație acest card? Un card poate fi folosit într-un singur cont.
  • Sunt corecte datele de card introduse?
  • Ai serviciul e-commerce activat de către banca ta?

Este nevoie să adaug bani în contul Volt?

Nu, în Volt nu alimentezi un cont cu bani. Suntem un intermediar util și sigur între 2 carduri implicate într-o tranzacție. Asta înseamnă că transferurile se fac direct de pe card pe card. Simplu, nu?

Card expirat

Pot să folosesc un card expirat?

Dacă ai un card expirat, nu vei putea să folosești Volt pentru tranzacții de bani.

Verifică dacă ai introdus corect valabilitatea inscripționată pe fața cardului tău – ar trebuie să apară lângă un text de tipul Valid Thru, sub forma XX (lună) / YY (an).

În cazul în care cardul tău expiră după ce l-ai introdus în aplicație, nu vei putea efectua tranzacții cu el.

Sfat: Dacă ți-a expirat cardul, adresează-te băncii tale pentru a obține unul nou.

Transfer nereușit

Mesajul Transfer nereușit îți poate apărea în următoarele cazuri:

  • dacă băncile cardurilor implicate în tranzacție nu aprobă transferul
  • dacă nu ai fonduri suficiente pe card pentru a putea face tranzacția cu suma selectată
  • dacă numărul tranzacțiilor zilnice impuse de banca ta a fost depășit.

Sfat: Ia legătura cu banca ta și află care este numărul maxim de tranzacții pe care îl poți efectua zilnic.

Transfer în așteptare

Mesajul Transfer în așteptare apare în următoarele situații:

  • Când ai trimis bani către un prieten care nu are aplicația Volt instalată, mesajul Transfer în așteptare va apărea 6 zile, timp în care prietenul tău își poate instala Volt și accepta transferul. În cazul în care nu își face cont în 6 zile pentru a accepta transferul, îți va apărea mesajul Transfer expirat în dreptul acestei acțiuni
  • Când prietenul căruia i-ai trimis banii are aplicația Volt, însă nu a finalizat procesul de creare a contului său Volt
  • Când este primul transfer realizat între 2 utilizatori
  • Când ai făcut un transfer către un utilizator Volt care nu te are în lista de contacte
  • Când utilizatorul nu are un card valid* în aplicație

Pot anula transferul de bani?

Dacă ai trimis sau ai cerut bani de la un utilizator Volt, ai 5 secunde să anulezi transferul.

Dacă tranzacția este În așteptare, poți să o anulezi până în momentul în care își schimbă statusul.

Chat

Volt este primul chat românesc în care ai posibilitatea să le trimiți mesaje prietenilor și să porți discuții discrete pe subiecte financiare.

Opțiunile trimite / cere sunt disponibile direct din chat.

În curând, va fi posibil și să creezi grupuri în care să porți discuții cu mai mulți prieteni și să împarți nota de plată, facturile sau orice altă cheltuiala de grup cu ei.

Limite și comisioane

Transfer sume mari. Am o limită?

Da, în Volt poți să transferi 5.000 lei într-un an și 1000 lei pe săptămână. Transferi sume mai mari? Nicio problemă! În Volt, pragul maxim este de 100.000 lei/ an.

Știm că este neplăcut să trimiți acte, dar din motive legale și de securitate – atât a ta, cât și a noastră – vom avea nevoie de documente suplimentare de la tine pentru a-ți mări limita de transfer. Iată care sunt pașii:

  • limita de 25.000 lei/ an (disponibilă în curând) → vrem să fim siguri că identitatea ta este reală, așa că avem nevoie de o fotografie a cărții tale de identitate și una cu tine, tip selfie
  • limita de 50.000 lei/ an (disponibilă în curând) → vei încărca în Volt: 1) o fotografie a cărții tale de identitate și una cu tine, tip selfie și 2) factura la utilități sau extrasul bancar pentru ultimele 3 luni
  • limita de 100.000 lei/ an (disponibilă în curând) → vei încărca în Volt 1) o fotografie a cărții tale de identitate și una cu tine, tip selfie 2) factura la utilități / extrasul bancar pentru ultimele 3 luni și 3) dovada venitului

Comisioane

Volt îți oferă cele mai mici comisioane pentru transferuri instante între carduri de la bănci diferite, emise în România.

Pentru că ne dorim o gașcă fericită în Volt, până la 1 iunie, comisionul este 0 pentru orice transfer.

După 1 iunie, valoarea comisionului va fi de cel mult 2,5 lei/tranzacție, în funcție de pachetul pentru care ai optat sau în care te-ai încadrat. În plus, în funcție de pachet, vei avea și un număr de transferuri gratuite lunar.

Iată beneficiile pentru fiecare pachet Volt:

  • Basic – te bucuri de 10 transferuri gratuite. Apoi, comisionul este 2,5 lei/tranzacție
  • Plus –  te bucuri de un transfer gratuit. După aceea, comisionul este de 2 lei/tranzacție
  • Premiumte bucuri de 2 transferuri gratuite. După aceea, comisionul este de 1,5 lei/tranzacție

Vrem să creăm o gașcă unită în Volt, așa că fiecare prieten adus înseamnă beneficii pentru tine și pentru el!

Cum poți accesa fiecare pachet:

  • Pachetul Basic este cel predefinit, în care te încadrezi când ești nou-venit în Volt. Poți rămâne la el sau poți opta pentru costuri mai mici, accesând celelalte pachete.
  • Convinge 2 prieteni să vină în gașca Volt și poți accesa pachetul Plus
  • Convinge 5 prieteni să vină în gașca Volt și poți accesa pachetul Premium

Securitate

Cât de sigure sunt transferurile de bani prin Volt?

Pentru că punem preț pe siguranța banilor tăi, am dezvoltat, împreună cu partenerii noștri, Romcard –  lider în furnizarea serviciilor privind tranzacţiile cu carduri bancare – și Libra Bank, sisteme sigure de securitate. Suntem în permanentă actualizare și monitorizare a infrastructurii sistemelor noastre de securitate, astfel încât tu să te bucuri de o experiență plăcută, fără să fii îngrijorat.

Volt este conectat la un centru de date performant, care împiedică atacurile cibernetice. În plus, ne asigurăm că respectăm toate normele legale de stocare a datelor, conform legislației în vigoare din Uniunea Europeana.

Toate tranzacțiile pe care le efectuezi sunt criptate, iar datele tale bancare nu vor fi stocate niciodată pe serverele noastre, ele fiind procesate prin serviciul de siguranță Romcard.

Codul PIN

Codul PIN format din 4 cifre îți va fi necesar pentru a intra în contul tău Volt. Din motive de siguranță, îți recomandăm să setezi un cod PIN-ul greu de ghicit (de ex.: să nu aibă legătură cu anul / data nașterii sau alte date ușor de intuit).

Ce se întâmplă dacă am uitat PIN-ul?

Dacă ai introdus de 3 ori greșit codul PIN, îți blocăm accesul în aplicație timp de 5 minute. După acest timp, vei avea din nou la dispoziție 3 încercări.

În cazul în care nu îți mai amintești codul PIN, dar ai un card introdus în aplicație, va fi nevoie să introduci ultimele 4 cifre de pe fața cardului setat de tine ca principal (cel preferat de tine, pe care îl folosești cel mai des pentru a transfera sau primi bani).

Dacă nu mai deții acest card sau nu ai un card  în aplicație, va trebui să resetezi PIN-ul introducând un cod pe care îl vei primi prin SMS.

Când alegi să resetezi codul PIN, toate cardurile ți se vor șterge din aplicație.

Amprenta

Dacă telefonul tău tip smartphone permite, în curând, îți vei putea activa opțiunea de securizare a contului prin amprentă.

Contact

Dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta, scrie-ne un e-mail pe suport@35.241.206.177 și dă-ne de veste cum te putem ajuta.
Dacă îți place produsul și vrei să știe lumea cât de util e Volt, lasă-ne un review în App Store sau în Google Play.