Întrebări frecvente

CUM PROCEDEZ DACĂ AM UITAT PAROLA CONTULUI?

Dacă ai uitat parola, o poți schimba apăsând pe butonul "Am uitat parola".
Vei primi pe adresa de e-mail furnizată, un cod format din 6 cifre.
Verifică dacă primele două cifre ale codului primit corespund cu cele existente în câmp. Dacă sunt la fel, adaugă restul codului, dacă nu, apasă "Retrimite codul".

CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CONTUL MEU DACĂ MI-AM PIERDUT TELEFONUL?

Dacă îți pierzi telefonul, poți solicita blocarea contului tău, pentru a te asigura că nimeni nu îți accesează contul în mod fraudulos. Sună la 021 527 5039 sau 0773 308 689 și noi te vom putea ajuta!
Însă, nu intra în panică - amintește-ți că nicio tranzacție nu poate fi completată în numele tău fără codul PIN ales de tine!

CUM PROCEDEZ DACĂ AM UITAT CODUL PIN?

Codul PIN este format din 4 cifre și iți va servi la validarea transferurilor. Din motive de siguranță, îți recomandăm să nu fie identic cu PIN-ul cardului.
Dacă ai 3 încercări eșuate de confirmare a codului PIN, cardurile tale vor fi șterse. Le vei putea introduce din nou în secțiunea "Cardurile mele".

CUM ADAUG UN CARD?

Dacă întâmpini dificultăți la adăugarea cardului, asigură-te că pentru cardul tău, serviciul E-Commerce este activat de către banca ta.
Asigură-te că ai bani pe card. Pentru a fi siguri că fiecare folosește cardul lui, vom bloca o sumă intre 1.01 si 1.99 LEI de pe cardul introdus.

În cazul în care primești o eroare, verifică urmatoarele scenarii:
1. Ai introdus corect numărul cardului?
2. Ai introdus corect codul CVV2 (ultimele 3 cifre de pe spatele cardului)?
3. Cardul tău este încă valabil?
4. Cardul tau este activat?

CUM UTILIZEZ SECȚIUNEA CARDURILE MELE?

Portofelul îți permite să efectuezi tranzacții între cardurile adăugate sau către contactele tale. În doar câțiva pași, poți transfera bani instant.
Pentru a putea actualiza informațiile unui card, e nevoie să ștergi cardul respectiv și apoi să îl adaugi din nou în aceeași secțiune, cu informațiile actualizate.

CÂT COSTA UN TRANSFER DE BANI?

În acest moment, poți transfera cu comision zero orice sumă în limita săptămânală. Pe viitor, transferurile până la 500 de lei pe lună nu vor fi comisionate. Dacă vei depăși această limită, comisioanele vor fi mici, transparente și aplicabile doar expeditorului - 1% din valoarea tranzacției, indiferent de suma transferată, dar niciodată mai mult de 3 lei.

CUM SE EFECTUEAZA TRANSFERURILE?

Toate cardurile băncilor înregistrate în România pot fi utilizate în aplicația Volt pentru a trimite bani. Însă, pentru încasări pe cardurile VISA emise de BRD, BCR și Raiffeisen, momentan nu funcționeaza, le vei putea utiliza doar pentru a trimite bani.
Poți trimite bani prin Volt doar dacă beneficiarul are și el un cont Volt activ. El poate accepta transferul tău doar dacă are aplicația instalată pe telefonul mobil. Dacă faci un transfer către un contact care nu este încă pe Volt, acesta va primi de la tine o notificare pe mail sau pe telefon, cu un link unde își poate crea cont.
Suma maximă pe care o poți transfera prin Volt într-o singură tranzacție este de 1000 LEI pe săptamână. În curând această limită va fi marită până la 9000 LEI pentru o tranzacție sau 45000 LEI pe lună.

CARE ESTE DURATA UNUI TRANSFER?

Durata transferurilor bancare poate varia în funcție de tipul tranzacției sau tipul cardului. De exemplu, un transfer catre cardurile de debit Mastercard poate fi efectuat în câteva secunde. În cazul transferurilor către cardurile VISA sau către cardurile de credit Mastercard, durata poate ajunge până la 48h.

CÂT DE SIGURE SUNT TRANSFERURILE PRIN VOLT?

Pentru că punem preț pe siguranța tranzacțiilor tale, aplicația Volt impreuna cu Romcard folosește cele mai sigure sisteme de securitate de la Mastercard și VISA.
Toate tranzacțiile pe care le efectuezi sunt criptate, iar datele tale bancare nu vor fi stocate niciodată pe serverele noastre, ele fiind procesate prin serviciul de siguranță Romcard.

CE FAC DACĂ PRIMESC O CERERE DE TRANSFER NECUNOSCUTĂ?

Pentru a-ți proteja siguranța, Volt îți va trimite mereu o notificare cu numele și adresa de e-mail a celui care îți trimite bani sau îți cere un transfer. Verifică mereu aceste detalii și nu trimite bani către persoane necunoscute. Volt nu îți va cere niciodată un transfer bancar pentru a acoperi costuri de administrare, comisioane de transfer sau alte servicii. Orice mesaj de acest tip trimis în numele nostru este considerat o fraudă și va fi tratată ca atare.

CUM FAC DACĂ AM TRIMIS BANI CĂTRE O ALTĂ PERSOANĂ DIN GREȘEALĂ?

Dacă ai trimis bani către o altă persoană din greșeală, o poți contacta prin intermediul aplicației pentru a-i cere să îți returneze banii. Banii sunt transferați în contul beneficiarului doar atunci când acesta acceptă tranzacția.
În cazul în care destinatarul a acceptat deja transferul și refuză să îți trimită banii înapoi, contactează banca la care este deschis cardul tău și solicită anularea tranzacției. Volt nu poate anula tranzacția în numele tău sau al destinatarului, de aceea verifică mereu că datele introduse sunt corecte.

POT SĂ TRIMIT BANI CUIVA CARE NU ARE VOLT?

Dacă faci un transfer către un contact care nu este încă pe Volt, acesta va primi de la tine o notificare pe mail sau pe telefon, cu un link unde își poate crea cont.

POT TRANSFERA BANI CĂTRE UN CARD CREAT ÎN AFARA ROMÂNIEI? DIN CE ȚĂRI POT TRIMITE BANI?

Deocamdată Volt nu asigură un serviciu de transfer internațional, însă stai cu ochii pe noi: suntem în plină dezvoltare! Bucură-te momentan de cea mai buna metoda de a trimite bani online la nivel național și local.

CUM ADAUG UN CONTACT NOU ÎN APLICAȚIE?

Poți adăuga un contact nou direct din aplicația Volt, în secțiunea Contacte, atunci când inițiezi un transfer. Pe lănga nume, este necesar să completezi cel puțin numărul de telefon sau adresa de e-mail.

CUM INVIT UN PRIETEN SĂ-ȘI FACĂ UN CONT VOLT?

Dacă faci un transfer către un contact care nu este încă pe Volt, acesta va primi de la tine o notificare pe mail sau pe telefon, cu un link unde își poate crea un cont. De asemenea, poți invita un prieten apăsând butonul cu simbolul Share din setări, în dreptul numelui tău.

download-ios download-android
Copyright © 2017 Volt Finance.
Toate drepturile rezervate.
Copyright © 2017 Volt Finance. Toate drepturile rezervate.